PREŞEDINTELE RAIONULUI UNGHENI
anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacante
specialist superior în cadrul Serviciului arhivă, Aparatul președintelui raionului.
Atribuţiile de bază ale specialistului superior:
– asigurarea integrității fizice a documentelor;
– completarea Fondului Arhivistic al Republicii Moldova cu documente ce reflectă viața materială a populației raionului și care au valoare istorică, științifică, socială, economică, politică sau culturală;
– respectarea drepturilor cetățenilor la informația arhivistică;
– valorificarea documentelor;
– asigurarea informativă a organelor administrației publice locale.
Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova;
2. Legea cu privire la administraţia publică locală nr. 436-XVI din 28.12.2006;
3. Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04.07.2008;
4. Legea privind Codul de conduită a funcţionarului public nr. 25-XVI din 11.04.2008;
5. Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese;
6. Legea nr. 1264-XV din 19.07.2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere;
7. Legea privind Fondul Arhivistic al Republicii Moldova nr. 880-XII din 22.01.1992;
8. Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova cu privire la aprobarea Regulamentului Fondului arhivistic de stat nr. 352 din 27.05.1992.
Persoanele, care vor manifesta dorinţa de a participa la concurs, trebuie să aibă studii superioare, minim 6 luni de experienţă profesională în domeniu, să fie cetăţean al Republicii Moldova, să posede limba de stat, să aibă abilităţi de utilizare a computerului.
La concurs urmează a fi depuse următoarele documente :
– formularul de participare la concurs;
– copia buletinului de identitate care confirmară cetăţenia Republicii Moldova;
– copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
– copia carnetului de muncă;
– cazierul judiciar
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Termenul de depunere a documentelor este de 15 zile calendaristice din ziua publicării anunţului. Documentele se prezintă la comisia de organizare a concursului pe adresa: or. Ungheni, str. Naţională Nr. 11, bir. Nr. 8. Telefonul de contact: (0236)22694.
Preşedintele raionului Ungheni, Iurie TOMA