Sorry, this entry is only available in Romanian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Tradițional, la început de lună, președintele raionului, Ghenadi MITRIUC se convoacă în ședință cu şeful Oficiului teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat, cu șefii serviciilor publice descentralizate, desconcentrate, primarii unităților administrativ – teritoriale de nivelul unu, șefii instituțiilor medico-sanitare publice și șefi ai instituțiilor din raion.

În context, astăzi, 04 octombrie s-au întrunit în ședință comună, cu examinarea a 3 chestiuni din ordinea de zi.

Înainte de a trece la ordinea de zi, președintele a solicitat raport succint despre situația actuală și în decursul lunii precedente următoarelor servicii:

1. Popovici Vladimir – director al Instituției Medicale Sanitară Publică Spitalul Raional Ungheni;

2. Talmaci Sergiu, șef Secție Controlul bolilor transmisibile și managementul urgențelor de sănătate public;

3. Belbas Oleg – șef al IMSP Centrul de Sănătate Ungheni;

4. Grecu Ruslan – șef adjunct al Inspectoratului de Poliție a raionului Ungheni;

5. Postolachi Sergiu – șef al Direcției situații excepționale.

În ordinea de zi a ședinței au fost expuse și raportate următoarele chestiuni:

1. Cu privire la activitatea Inspecției pentru Protecția Mediului Ungheni în 9 luni ale anului 2022

2. Cu privire la realizarea Planului de asigurare a populației cu lemne de foc pentru sezonul rece

3. Cu privire la executarea Deciziei Consiliului raional nr. 5/3 din 28.07.2022 Cu privire la aprobarea Planului de acțiuni privind intensificarea procesului de vaccinare a populației raionului Ungheni.

Pe parcursul ședinței participanții au venit cu întrebări și propuneri în contextul subiectelor expuse.

Autor: Casian Ilinca, specialist principal, Aparatul președintelui raionului