În această dimineață, în sala de ședințe a Consiliului Raional Ungheni s-a desfășurat ședința comună de lucru a președintelui raionului și a șefului Oficiului teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat cu șefi ai serviciilor publice desconcentrate și descentralizate, primarii unităților administrativ-teritoriale și șefi ai instituțiilor din raion.
În debutul ședinței, președintele raionului, dnl Ghenadi MITRIUC a solicitat raport succint despre situația actuală următoarelor servicii:
1. Popovici Vladimir – director al Instituției Medicale Sanitară Publică Spitalul Raional Ungheni,
2. Cornei Alexandr – șef interimar al Direcției Centrul de sănătate publică Ungheni,
3. Belbas Oleg – șef al IMSP Centrul de Sănătate Ungheni,
4. Burlacu Vasile, șef interimar al Inspectoratului de poliție a raionului Ungheni,
5. Scutaru Ludmila – șef adjunct al Direcției Situații Excepționale a raionului,
6. Brînză Valeriu, director al Filialei Ungheni a S.A. RED-Nord.
În ordinea de zi a ședinței au fost expuse următoarele subiecte:
1. Cu privire la evoluția social-economică a raionului în anul 2022
A informat: Denis Mutu, șef al Direcției pentru statistică Ungheni.
2. Cu privire la măsurile de profilaxie și combatere a diabetului zaharat pentru anul 2022
A informat:
1) Alexandr Cornei, șef interimar al Direcției Centrul de sănătate publică Ungheni,
2) Oleg Belbas, șef al IMSP Centrul de sănătate Ungheni,
3) Vladimir Popovici, director al Spitalului raional Ungheni.
3. Cu privire la procedura de eliberare a actelor permisive (Notificare) de către APL de nivelul I pentru diferite genuri de activitate
A informat: Alexandr Cornei, șef interimar al Direcției Centrul de sănătate publică Ungheni
4. Cu privire la protecția temporară – măsură excepțională de acordare a protecției imediate și temporare persoanelor, care nu se pot întoarce în țara de origine
A informat: Cristina Ghizdari, consilier juridic la Centrul de Drept al Avocaților
Pe parcursul ședinței participanții au venit cu întrebări și propuneri în contextul subiectelor expuse.
Autor: Ilinca Casian, specialist principal, Aparatul președintelui raionului



