Astăzi, 03 ianuarie s-a desfășurat ședința comună de lucru a preşedintelui raionului şi a şefului Oficiului teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat cu șefii serviciilor publice descentralizate, desconcentrate, primarii unităților administrativ – teritoriale de nivelul unu, șefii instituțiilor medico – sanitare publice și altor instituții din raion.
În debutul ședinței, președintele raionului, dnl Ghenadi MITRIUC a venit cu un mesaj de felicitare cu prilejul sărbătorilor de iarnă dorindu-le tuturor sănătate și prosperitate, pace și fericire în familie și succese în activitate.
Președintele a solicitat raport succint despre situația actuală următoarelor servicii:
1. Oleg Malachi – director adjunct al Instituției Medicale Sanitară Publică Spitalul Raional Ungheni,
2. Cornei Alexandr – șef al Direcției Centrul de sănătate publică Ungheni,
3. Belbas Oleg – șef al IMSP Centrul de Sănătate Ungheni,
4. Ruslan Grecu, șef interimar al Inspectoratului de poliție a raionului Ungheni,
5. Postolachi Sergiu – șef al Direcției situații excepționale,
6. Brînză Valeriu, director al Filialei Ungheni a S.A. RED-Nord.
În ordinea de zi a ședinței au fost expuse și raportate următoarele subiecte:
1. Cu privire la acțiunile întreprinse în domeniul protecției familiei și copilului în anul 2022,
A informat dna Marina Croitoru, șefă a Secției protecție a familiei și copilului din cadrul Direcției generale asistență socială și protecție a familiei;
2. Cu privire la rezultatele combaterii și prevenirii criminalității în anul 2022,
A informat dnl Ruslan Grecu, șef interimar al Inspectoratului de poliție a raionului Ungheni.
La final de ședință dnl Anatolie Vetrici, șef al Secției relații cu beneficiarii din cadrul Agenției Teritoriale Vest a venit cu o informație importantă referitor la Legea Asigurării Obligatorii de Asistență Medicală pentru anul 2023.
În încheiere președintele raionului a mulțumit participanților pentru colaborare și implicarea eficientă.
Autor: Ilinca Casian, specialist principal, Aparatul președintelui raionului



