Astăzi, 02 februarie 2021, în sala de ședințe a Consiliului raional Ungheni, a avut loc ședinţa comună de lucru a președintelui raionului şi a şefului Oficiului teritorial Ungheni al Cancelariei de Stat cu şefi ai serviciilor publice desconcentrate și descentralizate (selectiv), primarii unităților administrativ-teritoriale și șefi ai instituțiilor din raion.
Înainte de a trece la ordinea de zi președintele raionului, Ghenadi MITRIUC a solicitat raport succint despre situația actuală următoarelor servicii:
- Talmaci Sergiu, șef Secție Controlul bolilor transmisibile și managementul urgențelor de sănătate publică,
- Popovici Vladimir – director interimar al Instituției Medicale Sanitară Publică Spitalul Raional Ungheni,
- Gavrilița Victor – șef al Inspectoratului de Poliție a raionului Ungheni,
- Postolachi Sergiu – șef interimar al Direcției situații excepționale,
- Brînză Valeriu – director al SA „Red-Nord” filiala Ungheni,
- Straticiuc Mihail– reprezentant al SA ,,Drumuri Strășeni”.
În cadrul ședinței au fost examinate chestiunile:
1. Cu privire la realizările Direcţiei deservire fiscală Ungheni, Direcția generală administrare fiscală Centru în anul 2020,
Raportor: Victor Reznic, șef al Direcţiei deservire fiscală Ungheni, Direcția generală administrare fiscală Centru a Serviciului Fiscal de Stat;
2. Cu privire la executarea bugetului asigurărilor sociale de stat pentru anul 2020 în raionul Ungheni și implementarea reformelor din domeniu,
Raportor: Gabriel Prepeleac, șef al Direcţiei evidența plătitorilor și contribuțiilor de asigurări sociale.
Deasemenea în cadrul ședinței au fost raportate și examinate 2 subiecte suplimentare:
- Cu privire la unele aspecte privind corelarea bugetelor unităților administrativ-teritoriale pentru anul 2021,
Raportor: Tatiana Struc, șefa Direcției finanțe;
- Cu privire la asigurarea funcționalității Instituțiilor de Educație Timpurie,
Raportor: Iulia Pancu, șefa Direcției educație.
Autor: Casian Ilina, specialist principal, Aparatul președintelui raionului